Friday, November 1, 2013

Завръщане

Помниш ли, когато сядахме ей там 
Под ето онова дърво насред хълма?
И с часове ти четях стихове дълбоки,
А ти слушаше ме с най-детското в себе си
Сякаш приказка редях ти за стари времена?

А ти помниш ли, когато посядахме 
На ето онзи Ръб на Света
И наблюдавахме всичко от високо?
И мечтаехме за ето онези звезди 
Насред най - дълбокото на Нощта?
И рисувахме Съзвездия от нашите Мечти?

Ами ти? 
Помниш ли Енигмата в мен?
Помниш ли Мистерията?
Помниш ли Дивото, кипящо в недрата?
Помниш ли ме?

Защото Аз не помнех.... 
А сънувах с много отворени очи 
Насред глухарчени поляни.
Сънувах  Дъха на морето,
Сънувах  Трагикомедията...
Сънувах  Живота,
Сънувах  Смъртта.
Сънувах  Дома
Сънувах  Бягството.
Сънувах  и Дон Жуана...
И  Казановата срещнах...
А пък Сганарел тъй удавен е вече
От Страстните грозни жени.
Сънувах и всичко бе тук. 
И бе Истина.... 

Помниш ли ме?
Защото Аз вече Помня.
Едно Пробуждане от Кома
И страшно много Начала
С Безкрайно Нетърпение.
И онзи Вик, който се изтръгва
От гърдите на дете в Новия свят.
И споменът за Дом, 
Който никога не е бил. 
И Любовта в Неправилните й моменти. 
И Грешките, които си простих. 
И надникването Зад Огледалната маска...

Помниш ли ме?
Аз Помня.... 

Кажи на Света, че се Завърнах! 






No comments:

Post a Comment