Thursday, March 29, 2012

Искам


Искам да се излегна на тревата
и да наблюдавам летящите самолети,
пътуващи на някъде.
Искам да споделя целия си свят,
който се таи в мен.

Искам да ти покажа всяка нота 
и мелодия на душата ми.
Искам да ти опиша всичките композиции
и картини, които са пред очите ми.

Искам да погледнеш през моите 
тъмни очила с цветни стъкла 
и с пръст да размажем, 
а даже да открием нови цветове 
в гамата на безкрая.
Искам да ти разкажа всичките приказки, 
които съм чула с детските си уши.

Искам да обрисувам с думи плановете си,
които даже могат да останат несбъднати мечти.
Искам да усетиш копнежите и страховете ми,
както сърцето ми ги усеща с всяко туптене.

Искам да почувстваш страстта ми като
пламъците на пожар, обхванал гората.
Искам да прошепна всичките тайни,
които спомените ми пазят и всичките преживявания,
които са докоснали тънките струни на душата ми крехка.

Искам да полетим на облак бял 
сред звездите и до Луната да стигнем,
усещайки как ритъмът на времето спира.
Искам да обиколим света 
за по-малко от двадесет и четири часа
и когато се върнем часът да е все още същият.

Искам да замълчим и да оставим Фантазията
да ни води като гид през нашето пътешествие...
Ах, как искам...

Нека просто не губим мечтите и надеждите си,
които крепят пламъка в душите ни.



No comments:

Post a Comment