Thursday, March 29, 2012

За мен и Слънцето


Своята история за Мен и Слънцето ли желаеш да разкажа? За щастието, което То пораждаше в мен през  тези кратки приказни дни? Да, щастлива бях. За пръв път от доста време се почувствах жива, нещо в мен се прероди и усетих как душата ми пое първа, жадувана глътка въздух. Това бе нещо забравено. Своята история с Него споделих. И Неговата в замяна получих. Тъй унесена ве зафирната му приказка бях,че не усетих кога бе дошла Нощта и бе изгрял Полумесеца. Сбогом си казахме, макар и с мъка. Ала утрешна надежда се таеше в нас за нова среща. С усмивка се събудих, погалена от нежните лъчи на Заранта. И отново Неговата песен заслушах. И отново дойде Нощта и отново Луната се показа на високия небосвод. И отново с тъга сбогом си казахме с надежда за нова среща. Ала нещо в миг в мен умря. Не Го видях отново, Неговата песен не чух, Неговата приказка недоразказана остана за мен и горещи молби отправям, обърната към небесата, черните облаци Слънцето да ми върнат.

No comments:

Post a Comment