Wednesday, October 3, 2012

Ангелски плач


Твоя бях ти казваш ми,
Неподправена и чиста
В прегръдките нежни.
С усмивка тиха дарявах взора ти пъстроцветен.
Сетния ти дъх по кожата
Си мека аз поемах
И жадно с очи те търсех
В мрака среднощен.

Твоя бях ти казваш ми,
Трофей на самочувствието ти мъжко,
Поредната бройка сякаш.
Крилата ми ангелски ти отне ми,
Паднах и някак чувство познато усетих.
Родих се в светъл лъч надежда на утрешния ден,
Умрях в поквара черна на днешния.

В очи искрени и топли се взирах в мрака,
Ала никога в светлия ден.
Страст в думите жарки откривах,
Ала в милувките похотливи – груба ръка.

Над розата кръв потече,
Лебедът своята песен изпя
И в стих попътен отплува
В необятната шир на моето сърце.


Нещо много старо, което изрових от архивите.
Нещо, което виждам всеки ден.
Това, че хората го правят всеки ден.
Независимо кои.
Нещо, което е посветено.
На кого, няма значение.
Минало.
Нещо, което ми напомня
Какво не съм. 

No comments:

Post a Comment