Saturday, June 3, 2023

Писмо до Май













До Май

Къде си Май? Кога си тръгна? Дойде, остави си дъждовете отвъд прага за през нощта, изпи ментовия чай, разказа ми за дългото пътуване до тук и после? После се завъртя с мъглите си и пролетните бури, като дервиш полите и изчезна. Защо не се сбогува поне? Размести земните ми пластове и си тръгна с тихи стъпки. А аз толкова те чаках... Иска ми се да ти го напиша поетично, някак тъжно дори, но не мога. Тъгата ми замина с Теб. Хвана последния ти вятър и замина.  И Думите с нея. Но до Теб ще стигнат други, с Повече някак. Моите опустяха за Теб. Изпратих първите пролетни цветя, изпратих първите цъфнали дървета, изпратих люляците, изпратих и Теб... И на прага ми Юни пристъпва. Огрян от светлина и Слънце в косите. Усмихва се по детски замечтано, защото е предвестник на Лятото. Крачолите му са окъсани, а краката боси. И той дълго е вървял до тук, за да може да напомни за Топлотата, Безгрижието и Веселието, което носят той и братята му. Но за Лятото друг път. Далече е още. А ти, Май до къде стигна? Прати ми картичка поне. 


С обич,

Елинор

No comments:

Post a Comment