Saturday, April 22, 2017

Онези жени

Аз съм от онези жени, 
които полудяват, когато рисуват,
когато не успяват да пресъздадат 
това, което ги обсебва отвътре 
и дращи по стените им.
Аз съм от онези жени, 
които хвърлят, крещят и чупят.
Заливат всичко докрай
И им иде да станат принцеси в яда си. 
Но никога не им стиска 
да станат толкова повърхностни. 
Аз съм от онези жени, 
които обичаш страстно докрай
И в своята крайност те плашат 
понякога даже. 
Които се чудиш от кой лудапарк 
са ги пуснали и защо ли
не си ги прибират обратно. 
Аз съм от онези жени, 
които преживяват своята буря 
като ураган, който всичко помита докрай
и оставя понякога отломки от изкуство. 
Аз съм от онези жени,
от които стоиш ли по-далеч, 
ще страдаш,че никога не си ги срещнал. 

1 comment:

  1. Разхождах се , развявайки поостарели , овехтели корици ,
    на вид като тетрадката по всичко , на някои небрежни ученици,
    когато неволно се сблъсках с една ...
    - Къде гледаш левако?
    Понечих от учтивост да се извиня, но тя се разпери и рече :
    -Направи го с тялото ми , сега не ми смущавай и слуха ,
    а и ясен си ми като вестника прочетен сутринта .
    Беше една лустросана , с болезнено твърди корици ,
    на вид хубава,облечена в маркови дрехи,с джоб пълен с пара,
    Книга.
    Най-обикновена , ежедневна ситуация , разиграла се на градска пътека една ,
    между невзрачна тетрадка и книга с твърди корици но с чисто бели листа.

    ReplyDelete