Friday, March 25, 2016

Телеграма

Свободно падане... Прости ми, че все така отбягвам те...  и все така страня...страня от цялата Вулгарност, в която си се оградил... от всичките прегради, които си издигнал за своят вихър от себе си. Прости ми,че вече  не се опитвам да го пробия и да стигна отвъд. Прости ми,че вече не говорим тайни среднощни и че не ме спасяваш от лошите момчета. Прости ми,че не сгушвам всичките ти страхове неизказани в себе си. Прости ми, че светът те среща с други, с други по-различни "нещата от Живота", в които мен ме няма. Прости ми, че по своя път отново съм поела в посока неизвестно с едно голямо приключение на гръб, което признавам, тежи, но е едно слънчево и пълно с бездънни усмивки от щастие. Прости ми, че рядко се обаждам и губя думите си по пътя. Оставям ги, за да намеря пътят обратно като че ли. Свободно падам и аз в заешката дупка, заобиколена от своя падащ хаос. Но вратата не се отваря еднопосочно, когато си само малък или твърде голям. Отваря се двупосочно, а на мен ми омръзна и се изморих да отварям все моята страна и да измислям различни стратегии и да копая тунели до сърцевината ти. И тук вече е мястото за солото, което трябва да продължи след куплета и да изгуби рефрена, защото други думи нямам, с които да довърша тази телеграма.

1 comment:

  1. Сякаш съм изпаднал във хипноза,
    поднасям към устата си трева ,
    а в мислите ми тя е вкусен плод.
    С други думи ,
    живеем а ла едновременно в различни светове ,
    кои приятни нам , кои пък не.
    Короната и стволът на дървото ,
    подсказват ти , че скоро ще навърши век.
    Кората му е набраздена на дълбоко
    и е болезнена като напукана пета,
    но посланието издълбано в нея ,
    когато на напора на острието ,
    още податлива е била ,
    макар и то продрано , ще личи
    докато пламък - лакомник неканен -
    в утробата на буря разразила се роден
    миналото не погълне , учудващо за има-няма ден.

    ReplyDelete