Monday, May 13, 2013

Полет или Пътуване към Себе си


Потапям се аз в свойта Тишина, там далеч от хорските беди и делничната глухота. Дори и не поглеждам назад, за да зърна, че всичко си е по местата. Бягам далеч... далеч през своя лабиринт от горски пътеки и планински чукари. Сърцето бие неспирно в трепети буйни да се слее със Себе си в едно. Там далече на горе на горе.... Далеч от цялата Поквара, в която ежедневно се къпем и даже  стъкани си правим за ежедневно ползване. Но това е друга тема, различна и за друг път.... Потресът е показен....
Свалям одеждите си опетнени от хорската лудост и потапям се във пречистващата сила на Езерото.. Високо, високо на планинския хълм... Звездите ми правят параван, а аз тихичко нашепвам разни думи сластни на Луната.... Бавно се оттичат всички негативи, пропили се в мен.... дори и опашката си отрязах и я захвърлих нейде в деретата.. Кървях на горе и кървях.... сетне и рогата си изтръгнах и оставих ги на входа на Пана планински в жертвоприношение свещено в името на моята Невинност. И продължих на горе....
Катерих се много, пътят бе не лек., препъвах се в бурени, корени, посядах и си говорех с планинските зверове за отдих. Но пък това бе моето пътуване към Себе си. В опитите си да се стигнем отново обикновено се губим още повече до момента, в който не се сблъскаме с вътрешен Катаклизъм... 
Знам, че звучи като народна приказка, но драги читателю, това е Моят свят. Това съм Аз. То е част от мен. Както и много други. Споменах по-рано, че От другата страна на огледалото има различни местности.
Хаос по ръба на Дантелените откровения....
Лежах дълго под водата със затаен дъх., обляна от своя Покой и се опитвах да не размишлявам за нищо, а всъщност всичко нахлуваше в мен. Всичко всичко! Абсолютизъм.
Прочистване в съзнанието отвъд водата една мелодия не спираше да звънти.... Блян за свежест по снежнобялата душа.... Стоях и не мърдах.... Преплувах реки и със страхливите човеци разговарях... След известно време прогонваха страха си и приближаваха плахо не вярващи, че самодиви и речни нимфи бродели из тез земи планински... Но пък нали все едни измислици разправят за нас... И с поквара се опитват да удавят същността ни... Затова пък и ние се крием дълбоко, дълбоко...
Прочистих  раните си от дългия път и водата се обезцвети в нюансите на Залеза красив. Седях на ръба и обгръщах се със Сумрака, потапяйки се в Своята Нежност от Женствеността на Люляка и Сълзата Момина. Бях  Муза на себе си сама. От Онези.... Най-искрените.
Дали до Себе си се изкачих? Не, докоснах се само, но скоро ще ви навестя с едно писмо от Планинските кътчета на моята душа!

А до тогава, моля, заповядайте, не се чудете, идете в подножието на планината и започнете своето Пътуване към Себе си!

1 comment:

  1. Понякога съм слънце
    Понякога връх
    Или самотното му отражението в спокойна вода
    Бил съм и лепкав призрачен мрак
    Бил съм и нежно , ласкаво слово
    Но никога допир , никога влажен телесен контакт
    Бил съм и друго
    Например говореща сянка в преднощен сумрак ,
    пропълзяла към теб от дърветата в близкия парк
    Или призрак смущаващ съня ,
    бельото ти и завивката когато си гола
    нежно докосват и дразнят плътта
    но в съня ти го правят моите устни и игрива ръка
    Да поема към себе си
    Но сега къде и какво съм ,
    на къде да упътя уморени крака
    Навсякъде съм оставил по нещо от себе си
    предполагам и в твойта душа
    Разпилян съм
    За да предприема пътуване ,
    и да открия потребната ми частица ,
    трябва да съм наясно с целта
    Може би да съм онова що търсят очите ти
    или пък лекото чувство на щастие ,
    което залива душата ти с топли ритмични вълни ,
    лишени от хапливостта на прибоя който брега си руши
    А защо да не бъда прекършено клонче отрупано с люляков цвят ,
    на нощното шкафче на спящата - Ти
    Това предложение е закачливо и добре ми звучи
    Ще те наблюдавам "от тази страна на огледалото"
    приседнала без грим пред него ,
    подреждаща с пръсти леко разпиляната ,
    от преди малко съблечена дреха коса
    Как нежно подпираш брадичка меланхолично замислена
    на грациозно извита бяла ръка
    Как бавно скланяш към рамо глава ,
    и отместваш от него презрамката ,
    на последното нещо което прикрива плътта
    А нощем когато могъществото на реалността
    топи се и тя онемява , а образи и миризми
    разтварят се във тъмнина
    клончето от люляк отново оживява
    и тихичко започва да шепти
    - Отдай се на страстта
    и в ложето си спално приюти го , щом в него пропълзи тъмнина
    В жълто и оранжево трептиш като пламък , а той поле е от суха трева
    Не се страхувай гори , примами го ,
    Покажи му цветовете на плътта ,
    с които природата отрупала е сочното ти тяло
    Покажи му и в пожарище го превърни
    Танцувай върху тлеещите въглени ,
    докато от устните ти бликат стонове и загадъчни слова
    Когато се наситиш , когато пред погледа ти припламне
    и изчезне погълнато в пламъци и последното стръкче трева ,
    използвай отново вълшебни слова
    Подчини пламъка и в сърцето си го усмири ,
    но не го гаси , не го унищожавай ,
    а като кандилце в храм го съхрани
    Ще ти потрябва отново когато страстта
    избуяла като "трева" на тучна поляна
    съзнанието ти завладее и лекичко го замъгли
    Укротила страстта си , изживей метаморфоза и огъня смени с вода
    Във кротък дъжд се превърни
    и с влажни устни и длани ,
    капка след капка ,
    въглен след въглен гаси
    Помни , за да избие нова сочна трева ,
    старото стърнище трябва да се изгори

    ReplyDelete