Sunday, March 3, 2013

Пролетта


Защото Пролетта е Живот,
Защото Пролетта е Дом,
Защото Пролетта е цялата ми Нежност,
Защото Пролетта е Душата ми,
Защото Пролетта е Сърцето ми,
Защото Пролетта е цялата ми Усмивка в сапунени мехури.

Защото Пролетта ме прави по-добра
И отнема лошото от мен, което Тъжните сезони са донесли,
Защото Пролетта напомня ми, че богатство по-голямо няма
От Разлистващите клони, които раждат се с приказка по-нова,
От Игликата, на която се усмихвам в разноцветна гама
И кича луничките си с по-една за всяко чувство.
Защото Пролетта е всичко, всичко!


Защото Пролетта е в детския глъч и волните птици,
Приветстващи дъжда.
Защото Пролетта е в топлината на лъчите,
Милващи ни с неохота и сгряващи Деня,
Защото Пролетта е аромата в Люляковите ми нощи
С Благоухание на бурен танц даряващ.
Защото Пролетта е Уюта в мен и Несамотността сред хората.

Защото Пролетта е най-голямото чудо на Света ни...
Защото Пролетта показва ни, че Всичко е възможно с надежда
Защото Пролетта е едно Възраждане във Влюбена тоналност...
Защото Пролетта се крие в чара на девойките, запътили се на някъде,
Защото Пролетта напомня ми, че по – чиста и добра съм всъщност 
И от най-пагубната Същност.
Защото Пролетта е Вълшебството, което бие в мен!

1 март 2013 година,
Из безкрайните поляни
(Редакция: 20 март 2017г.)

No comments:

Post a Comment