Tuesday, June 5, 2012

На Луната

















Луната днес е срамежлива
Подава се зад черни облаци
Като красавица под було.
Кокетка ми е тя
Флиртува със света.

Обича тайно да наднича
В човешките души.
Прозорците са действия от
Постановка театрална.
Самотна е понякога дори
И сгушва се в своята тъмна половина
И мълчи си с другите планети.

Има колесница от буреносни облаци
В пряг
И с нея обикаля по света
Ходи по балове с маски
И мистерии на Нощта заплита.
Високо ми е тя в своя звезден замък
И честичко поглеждам аз към нея
Особено в самотните си нощи.
Разказвам й приказки едни,
От най-различно естество.
И слуша тя в захлас
И намигва тайно на Сумрака.
Изплаквам й аз всичко всичко
Поверявам й разбити парченца
От сърце някога било.
И тя ме слуша една тиха такава
Замечтана леко, нали
И плаче с мене дори.
Моята история на света отпраща
С дъжда,
Ала никой не разбира я.
Хората отдавна спряха да слушат,
Но звездите и цветята
Попиват отново мойта самота,
Която в лунна соната подреждам.

Луната...
Луната днес е там.
В пълния си блясък променена.
Гордо свети над нас
И своя лунен танц поема
В три нощти поредни
И не дава ни да спим дори.
Но такава си е тя.
Романтичка до безбожно безобразие.
И бленува тя по Слънцето зафирно,
А нощем флиртува със света.


No comments:

Post a Comment