Tuesday, April 24, 2012

Обичам те



Обичам те...
Тъй силно и неразбрано...
От гърдите ми тез думи отровни
Да изтръгна искам
Обичам те...
Искам да изкрещя

Боли ме отвътре
Щом те погледна
И съзная,че на ръка една
Си ти от мен,
Ала тъй далече ми се струва.

Обичам те...
В теб да се сгуша желая
И през сълзи горчиви
Искам да го изрека,
Своето тегло с теб да споделя

Обичам те,
Ала към теб да погледна не смея
Обичам те,
Ала думи на страст не смея да изрека,
Теб отново с отровни стрели
Да раня
Обичам те,
До себе си не смея да те допусна
Или аз до теб да бъда

Обичам те...
Тез думи...
Просто слова,
Ала тъй силни
За влюбената душа...

Обичам те,
Да извикам „желая те” копнея
В сивия ден
Като шепа цветен прашец
Да обагриш.
Сърцето разбито
Отново да сглобиш
Дори назаем да е,
Обичам те...

No comments:

Post a Comment