Monday, May 6, 2013

Сънливости от От другата страна на Огледалото

Люляковите нощи започнаха
И чувствам се по – влюбена от всякога
В кой ли...?
В тях! В Люляковите ми нощи...
Ала няма с кого да ги споделя,
Но пък  и Чакането си е Чакане.
Обличам се в Нежност
И обсипвам се със Страст.
На нощното си шкафче
Оставям по стръкче Люляк
Компания да прави на Сълзата момина
И в Женственост  да се преражда..

Кротувам си на Ръба на света
И тъка си сценарий от безоблачни дни и паднали съзвездия,
А пък Буреносните ми облаци се мусят с грешни мисли разни
И отправят се към Безкрайната ми синева
Да хвърлят гръмове и мълнии
И да гонят вятърничави сирени.
Аз пък си пускам откъсите от сценария нагледен
В бутилка от писмо по мрежите рибарски и
Магия за надежда им наричам.

Ала явно теглото не стига достатъчно
И глухотата врича на Облачната буря.
Сипвам си чаша вино от глухарчета
И с остатъка пращам пожелание на Нощта
За мирни синьобезкраени дни,
Че нали Вълкът тъй морски натам се е заскитал...

А пък аз се потапям в Спокойствието
И отпращам всички лоши мисли от себе си.
И обръщам се към Своето Слънце в саксия
И всичко е съвсем наред дори...
И една звезда ми намига скришно
През своята мантия от звезден прах,
А пък Луните отново на Маскен бал отиват...

No comments:

Post a Comment