Wednesday, May 22, 2013

На по цигара със Себе си

Излезте на балкона и изпушете една цигара. Насладете  се на спокойната нощ. Проведете един дълъг разговор със Себе си. Може и без димящата отрова. Всеки има своя делириум все пак. И нека не е монолог, моля. Отворете съзнанието си навътре. Изключете света наоколо, а всъщност огледайте се. Заслушайте се. Какво Ви казва вътрешният Ви глас. Знам,че звучи като врели - некипели. Но не е така. Вслушайте се във Вас самия. Знам,че има много да Ви каже. Срещите не са случайни. Срещайки се с някого, ние се срещаме със самите нас, както и със света. И обратното.
Поглеждайки към Звездите, ми се иска да ви изтъка гердан от всяка по един. Да ви дам цялото Щастие, което на мен ми носят и да оставя мъничко за мен. Но не мога. Те са там и са красиви. А Красотата ме прави щастлива. Но онази отвъд, която не се вижад с просто око. За мен е една, за вас е различна. Аз само ви споделям част от себе си, което не е много, но е всичко за мен. Научих се да давам, да споделям и нищо да не търся в заманя. Само да изисквам своето Щастие. Понякога е изтощително, но то се връща винаги, без да го очакваш с отворени обятия. И не винаги, както го искаме. Но такъв е Животът,такава е Съдбата. Знам, че с всички останали са седнали да упражняват уроците си по хазарт и ние сме чиповете, но... Нека не го приемате толкова буквално. Просто моите изкривени представи без повърхност. И то е само част от многобройниоте ми гледни точки. Ако можех, цял роман щях да ви напиша за От другата страна на Огледалото, но не мога. Затова все още нареждам своя сценарий и изписвам фрагменти от Себе си. Рисувам Себе си във вас. И не е съзнателно дори.
Остатъка от Нощта ще оставя на Вас и Вашето въображение. Надявам се разговорът да е бил ползотворен. Моят беше. И не само с мен.

Аз се отдавам на един друг приказен свят. Лека нощ!

No comments:

Post a Comment