Tuesday, June 5, 2012

Люляково

Днес чувствам се лилава.
Люляково ми едно такова.
Изпълнена съм с нежност
И страст,преливаща през шепи.
И търся те да ти я дам,
Но теб все те няма,
Пак препускаш нейде по света
Из своите пътеки мрачни.
Усмихва ми се през ласки бели
И шепнат ми се тайни в нощта.
Самолетите  ги наизустиха даже.
А Луната приспивна песен пее.
Вятърът изгони
буреносните ми облаци отново.
И в чистотата на Нощта се къпя,
Обляна от светлина.
Сгушвам се сама под одеалото,
От безброй звезди извезано
И присядам на ръба на света.
Да прожектираш спомени било забавно.
Щурците сгушват се мълчаливо до мен
И започват тихо своята среднощна мелодия.
А аз се давя в усмивки до полуда
И чувствам сякаш беше вчера.

Май отдавна мина
И люляците прецъфтяха,
Но в мен все още се носи
Мирис на романтика...

No comments:

Post a Comment