Saturday, October 5, 2013

Есенно - зимна летаргия

През Зимата ми се мълчи
И ми се сгушва до бездумие.
Есента е за прелетните птици.
И блян по Бездънното
На Дъждовните дни.
Студът е просто една утопия,
Удавена в Самотата на Морето.

Чувства ми се,
А усещанията затъпяват
В ето онази пробойна в Мъглата.
Страх ме е, че Слънцето се износва,
А Изгревът се преглъща от Нощта.
Рисувам свещи топлина
Слагам по една  за момичето
От уличката за мечти.

Октомври е безумно студен,
А носи полъха
На сладникава Меланхолия
В зелено – синята гама.
И спомени за цигански лета.
През Зимата ми се мълчи
И ми се сгушва до бездумие.
Завивам своята сияйност
В онзи буркан от бучки Наслада.
И го закътвам в тъмното на шкафа.
С надпис „Спешни случаи”.

Есента е подготовка за сърдечна – операция.
От онези най  - трудните .
С опити за събуждане на мъртви сърца.
Зимата...
Зимата е безжизненото на устните,
Скрито под дебелия шал.

Сгушва ми се до безумие
В Любов мълчалива...


No comments:

Post a Comment