Saturday, September 14, 2013

Миговете, които са важни

Когато се губя из своите пътища слепи,
Когато сама се намирам.
Когато съм дантелена
Съм най – искрена дори.
Когато ми се прегръща
И искам да се сгушвам в сърце на Лято недостатъчно.
Когато само чувствам
И препускам през своите мисли и спомени разни.
Когато обичам до полуда
Дори в най – безочливите дни,
А Слънцето пропилява цялата Вселенска съдба.
Когато вали и се усмихвам щастливо
На ето онези двама, които се разхождат под дъжда.
Когато Есента не е точно Есен,
А е дъно на чаша кафе.
Когато Луната се крие зад завеса призрачна
И  на Страсти сластни се отдава.
Когато пиша своя монолог
И взирам се в Нищетата,
 А всъщност рисувам със сърцето си.
Когато искам да кажа толкова много
И да те помоля да останеш да дочетеш
Още един ред от това.
Когато ми се говори,
А нямам какво всъщност да кажа.
Когато ми се усмихва,
А няма кой да го види,
Когато ми се усамотява
С всичко,което имам в себе си,
Когато просто ми се мълчи,
А да мълчиш е просто безценно с компания,
Когато Светът е лимонен
И всички ни казват да си направим Лимонада,
Аз пък ти казвам да си сипем по чаша Мента с Джин
И Бездънно за цвят и да си нарисуваме Вечнозелени усмивки.


Просто миговете, които са важни... 

2 comments:

  1. Подобно слаб актьор
    от страх във миг забравил текста си
    или на мъж гневлив
    загубил глас от прилива на чувството си злобно
    така и аз стоя , смутен и ням
    на любовта забравил етикета
    усетил под товара и голям
    че словото след чувствата ще крета.
    Затуй да бъдат техен адвокат и ходатай
    тез книжки мои
    гласът им ням от някой по устат
    за мене по добре ще ти припомни.

    Уилям Шекспир

    ReplyDelete
  2. Безмълвната ми муза няма глас.
    А ето други, не така свенливи,
    те съчиняват химни час по час,
    хвалебствуват с пера велеречиви.
    Аз нямам думи, аз съм много тих.
    И като някой псалт малограмотен
    повтарям все „амин“, след всеки стих,
    блестящо и грижливо изработен.
    Аз казвам само: „вярно“, „да“, „така“.
    Езикът друго няма да измисли!
    Не мога нищо да те нарека,
    но колко нежност крият мойте мисли.
    Намирай в други вещия творец,
    но в мен цени безмълвния певец.

    Сонет 85, Уилям Шекспир

    ReplyDelete