Saturday, May 26, 2012

Прощално



Прости ми,
Но... тръгвам вече...
Тиха,плаха в нощта.
Отново сама...
Прости ми,
Че борих се със сетни сили даже
Борих се... до кръв дори.
А вече... вече и това не ми остана.
Безкръвна е душата ми,
А всъщност дали я има още?
Продадох я...
За един блян,за една мечта.
За теб..

Прости ми,
Надали ще можеш.
Любовта погуби ни
В своя вихър страстен.
Като онези двама
От Дантевия Ад.
Прости ми,
Ще те обичам вечно.

В сърцето си разбито
Ще нося спомена за теб.
За онзи пристан
Тъй желан.
На сън ще идвам пак
В прегръдките ти нежни
Било то и само за нощта.

Прости ми,
Че боли.
Обещах ти нявга
Винаги до теб да бъда.
Ето там в онзи ъгъл краен.
В тъмното да чакам.
Прости ми,
Че крокодилите сами
Разхождат се на яве пак.
И хапят те със зъбите си остри.

Прости ми,
В паднал ангел се превърнах
И от пиедестала се катурнах.
Моя лик отново пак ще дириш
Като самотен странник
В мрака ни  среднощен.

Отново ще бъда онази звезда,
Която казват,че най-ярко свети
На небосвода безплътен.
Но моята светлина не ще
Свети тъй ясно отново.

Прости ми,
Любовта ти предадох.
И от Нея в Тя се превърнах.
Тя, която своя реквизит смени

И в друга роля влезе пак.
Роля на приятел си избрах,
Отказах се от бремето на сценарист.

Прости ми,
Изморих се от този бяг
На съзтезателния хъс.
Изморих се и всичко бе до тук.
Победителят печели всичко.
Наградата ли? Не зная.
Не помня Старта дори.

Прости ми,
Че време е „Сбогом да си кажеме пак...


No comments:

Post a Comment