Monday, April 29, 2013

Благодаря!

3729 pageviews! 0.o'' Лоал... и то за отрицателно време...! 

Едно голямо БЛАГОДАРЯ за посещението на блога,който сам по себе си не е кой знае какво, просто едно изливане на самата мен и опознаване на различните шкафчета на душата ми. 

Още едно голямо БЛАГОДАРЯ на хората, които не спряха да ме подкрепят в това начинание и ме насърчаваха да продължа да пиша,дори и в моментите, в които Музата ми е поела пътешествие далеч от мен самата ! 

P.S. Те си знаят кои са ;]]] !!!

2 comments:

  1. Честита годишнина. "Човек е богат със своята ЦЕЛ, богат е със своя собствен дял но не с това, което е взел, богат е с това което е ДАЛ!" За своите буйно изживени години ти не тъжи, а още толкова напред с дух и устрем ПРОДЪЛЖИ!

    ReplyDelete
  2. Благодаря за милите думи ;]]] !

    ReplyDelete