Sunday, April 21, 2013






Онези дни и онези чувства... които се описват с едни топли слънчеви дни. Always somewhere…”
Отнасяне в разни времена в разни минали изначала с лек нагарчав привкус. Сладникава Меланхолия с шантави нюанси. Далеч, далеч над покривите на града...
И една от Онези нощи, оцветена от светлинно замърсяване с похлупак от изгряващи звезди. На Ръба на Света с присядане в покрайнините.
Спи градът, облян от светлина...
И Дантелените откровения....!
Мирис на прясно окосена трева и завръщане към едни безкрайни поляни, и едно щастливо препускане през тях в усещане на Природата, която тече в жилите ми.
Просто моментите, в които се чувствам най – истинска и чиста.
Без маските от цветен брокат и лека неистинност, без дрехите от пурпур сатен и конопена болка, ощавени по ъглите.
Без Суета о Помпозност по съществото.
Емоциите и чувствата, които преливат ме и завличат ме дълбоко, дълбоко към морските дъна с дъх на море. Както и Люляковите ми нощи, които прегарят ме от Страст и Нежност в Любов непосилна за крехките сърца.
И всичките самотни нощи на по чаша вино с Луната и онези истории, изказани за лека нощ, сподавени в Безсънието до Сънливост зачервени.
Буреносните нощи с долепеното ухо на прозореца и очакване на буреносния ми облак да отмине и да сподели своето тегло дъждовно.
Онези нощи от блус хармония, изтъкани в Ехото на Безкрайността...
И много, много други...

Да пием от чашата горчива за моментите, които най- истински ни правят, макар и само в утрото безгласно в думи разни заветни, разписани дори...!


Наздраве и на теб,
Мили ми ти Джине!

 

1 comment:

  1. Наздраве и на теб Разпиляна
    Прекалено дълго скиташ , почти изгубена
    ровичкаща из собствените си неща
    и ето ожадня
    Жаждата измъчваше и мен
    Поднасяйки напитката към устните
    тялото ми потрепери
    а и глътката бе по голяма
    от възможностите на пресъхналата ми уста
    "Излишното" от ъгълчето и се стече
    Лицето ти ме гледаше и се движеше така
    че единственият отговор възможен бе усмивка
    която миличко му каза - Да
    То се приближи
    и нежното езиче с фините власинки я събра
    Усмивката , някак си естествено преля и тя
    И тъй продължи вечерта
    под дъждец от винени капчици
    който ръмеше , ръмеше - О о о да :)
    Но утрото неизбежно дойде
    за да ни "пробуди"
    с чаша кафе
    И отново свари ни неподредени
    махмурлии
    след поредната злоупотреба
    с високоалкохолна мечта.
    Няколко шепи студена вода
    и лавината свеж въздух
    пусната върху нас от стъклените крила
    ни излъскват до блясък
    и ни връщат цвета
    Грижливо опаковаме красотата във дрехи
    а сетне -
    Приятна работа , и , до вечерта

    ReplyDelete